Tuesday, March 1, 2011

aNjiNg Ohhh aNjiNg ! GrRrrrr ....

wow ! GARANGNYER ! 
ASSALAMUALAIKUM WBT .. =)
wargggghhh   ! ak rase nk jerit jer wehh ... huu .... 
hari ney dengan banggenyer aku nk umumkan bahwe 
aku skunk bermusuh nan anjing ini ! uhh ....
kecik aty aku aw ... adesss ... =.=''
NAK TAO NAPE AKU BEGINI ? !

    
ALKISAH KALAKIAN ... :D
ayh aku kejot aku yg tengah tidow ptg .. ( ptgptg tu ah kije aku .. TIDOW ! )
dye mintk tlg aku pergi ke suatu tempat yg ( DIRAHSIEKAN )  
aku pon dengan patuhnyer telah ajak akak aku teman jugak ...
so aku dengan akak aku pergi laa ke sane ...  
aku bwk motow .. akak aku dok bonceng kat blakang ... >.<
demi nk segarkan mate aku balek ... 
aku telah menyanyi atas motow ue ...
akak aku pon juin gak .. kirenyer uke jer ah time ue ...
xde pape masalah yang datang ...
tapi .. ku sangkekan sumenyer akan baekbaek jer ....
upenyer malang da datang ...

dari jao aku nampak kelibat tige ekor anjing kat tengah jalan ... =.=''
hadoyai ... aku da gabra ... akak aku jangan cakap laa ...
nebes ponn ade nihh ... huhuh .. b'peloh aku di watnyer ...
aku tenangkan diri aku ... kasi tenang banyak ...
aku slowkan motow aku ... stop sat ....
tunggutunggu kodkod dyorg nk bagi jalan kat aku ker ...
aku tenangkan akak aku ...
'' lex ahh ... mane tw dyorg ke tepi . ty kite jalan ahh .. ''



huu .. lepas tunggu bape minit ... 
aku xrase anjing ue nk kompromi nan aku ...
aku rase cam nk jerit jer bile anjing tige ekor ue datang dekat kat motow aku
da laa datang nan muke ketat ... xde nk toleransi lak ue ...
siap menyalak nyalak kat aku lak ... hadoiii ...
CAMANE NIHH .. ? !
lau aku diam ... memang nk cari nahas ...
sahsah anjing ue nk attack aku ...
so aku da nekad utk wat sumthing .....



xsempat nak gitaw akak aku ...
aku teros pecut lalu jalan sebelah anjing ue ...
huk3 ... akak aku hampirhampir nk t'jatuh ...
anjing ue sume t'kejot nan tindakan drastik aku ...
gagaga ... xbule blah doe ....
tapi dyorg kejar motow aku ...
naseb aku baek dyorg xdpt nk kejar motow aku
now we're safe ... fuhh ....



bile aku nak balik ke rumah aku semula ...
aku wat kputusan tak nak laloo jalan ue gik ...
so aku ekot jalan shortcut ..
legaa giler dapat lolos dri anjing ue ...
giler xgiler wat roadblock tetibe ...
after that kami selamat sampai ke rumah ...
ALHAMDULILLAH ..... ^_^

SEKIAN ...
jahat giler anjing ue kan ....
sengaje nak buli aku ...
tak nak kawan dye !
haha .. gedix ... wekkkk ...
BYEBYE ! 




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...