Tuesday, March 8, 2011

bLoGku DaH SiaP ReNoVaTe !

ASSALAMUALAIKUM WBT .. =)
 
wootwoot ! saya penat woo ........ anda suma suda tidow saya jadik burung antoo ...
ngeh3 ...uke .. uke ... aku tak nak sedeysedey gik kayh ....
penat tao nak maen sedeysedey nihh ... cehh ...
now aku mao jadi sepeti byase ...
hepihepi ... chill sajewp ... lalala ~
 
 
BAEKLAH ANDA SUME ! ADE NEWS !
 
 
 
hari ini saye telah menghabiskan waktu malam saye dengan me 'RENOVATE'
blog saye ini ... hak3 
penat aw .... penat sanad cari stuff untuk blog nihh ....
edit sane sini .. FUHH ....
ana FENINK tao ... FENINK ...
 
 hahah ... setelah aku dengan susa payahnyer buat sume ini
akhirnyer usaha aku berakhir dengan keadaan blog sepeti ini ...
whats ur opinion guys ... ?
uke ke tidak blog aku skunk .. ?
adekah aku perlu baekpulih gik blog nihh ?
uhuk ... aku harap korang kumen cket yer ....
 
 
but actually pada aku ... its better than before .... =)
aku da belajar cketcket bout manage blog nihh ...
credit to kak fie
tenx to her coz banyak bagi aku inspirasi yea ....
huahua ....
 
KONKLUSI UNTUK BLOG AKU ( for me laa )

 


 
 

3 comments:

  1. wah!!! rumah banglo lah...santik sgt n loading pun cepat...tahniah!!!tp minta maaf yer, klu boleh la lagu tu kalau guna yg ada pause lg elok.. ni kalau boleh tau..sory!!

    Terkini : tengok sape yang kena

    ReplyDelete
  2. haha..nice da blog nie..orang bru jugak ni..jum join kontes sy buat..ada hadiah..memg x rugi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...