Monday, February 28, 2011

oHhhh... SaYa KuaD TiDoW .... =P

ASSALAMULAIKUM WBT ... =)

HOLLA ! huu ... watcha duin dude ? ? ada sihat ka ini hari ?
ini malam saya manyak masa ..
jadi saya sajasaja semakkan blog saya ... ( uhh ... apekah ? ? )


uke .. uke ... hari ney record buat aku ... hee ~
  setelah sekian lame ak x tdow lewat ... (padahal bru semalam tdow awl..^^)
akhirnyer ak jdi balik burung antoo .. huu ~
tabiat lame yg ak da jrg amalkan ..... >.<
uhuk .. ak tdow lewat ponn cz nk makeup blog nihh .. 
tpi aku akui laa ak xterer dlm bab ni ... 
ini pon byk org tolong ... walawehhhh  ! ! SENGAL giler ...
aku hanye buat sekadar yg aku mampu sahaja uke ... 


BAEKLAH !
satoo rahsie ak nk kongsi ... gagaga ....
tpi ak rase ramai sanad org yg fiil dye mcm ak ... 
SAYE SANAD SUKE TIDOW !
aduhai ... klau ade pluang jer .. mmg ak tdow ... hee ~
lau ak da tdow ue ... b'jam la pulak ... macammacam
mimpi aku ade p time ue .. hihi
x tao laa aekk kenape aku camni ...
parents aku xyah ckp laa ... kompem mara aku asek
tidow doplopat jam ... huhuh ... T.T
hanye pade waktu malam aku akan aktif melarikan diri
depan pc terCHENTA ! membuang mase di sane ... AHAKZ !


^
^
bile ak da penat  .....
aku letak pale kat bntal ... xsampai seminit aku da melayang ....
huk3 ... korg kejot laa aku macamane twox ponn ...
susa aku nk bangun blek ...
tapi subuh ue reti pulak aku bangun aeekkk ... 
pelik DOE ! gdix tol sindrome ini yer ... :))

baeklah dudedude sekalian ...
saye suda nantok tahap gaban ...
jdi mao istirehat dengan amannyer ...
tata ya ! byebyebye ! >.<
  
   
  



 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...