Thursday, March 10, 2011

5KAA SMKTM Di HaTiKu

ASSALAMUALAIKUM WBT .. =)
moning sume ! hari ney kat tempat aku hujan ...
gagaga ...
sedap weyhh dapat tido lamelame ... ^^
bukan selalu aku dapat peluang ney ... hee ~


UKE GUYS .... ^_^

 firstly i want to thank to all of you 
for ur comment bout my new blog ... heheh =)
sekalung budi terima kasih aku ( cewahh ... bravo ah ayat ! )
kepade  zanna 
coz bagi suggestion  kat mrs froggy ... heheh
insyallah mrs froggy cuba baiki ye ... =)

OKAYH OKAYH ... 


______________________________

uke ... nak tao sumthing tak ?
semenjak jadi buda lepasan spm nihh ...
aku tanam STRAWBERI kat umah .. huu .. T.T
tak bule keje beb ... dedi xkasi ... ( sejak bile aku panggil ayah aku dedi .. )
sedey kan aku ... ?
orang laen sebok cari keje ... nak dapatkan dwet poket ...
aku pulak lepak kat rumah .. huk3 ...
senang cite memang kering laa poket aku ..
nak beli eskrem pon kene tapau mak aku ... heheh ...
SO EMBARRASSING ....  xD
  


 bile aku da tak de keje nak wat .. (kemas umah tu adat laa)
aku mule laa BERANGAN ! cehhhh ... >.<
mase tu mule laa aku tacink sorangsorang .... 
teringat zaman skula ... haahahah
yang sweet memories ue ... aku gelak ... (xkn nk melalak kan ... )
yang pahit . masin . payau ponn aku gelak gak .. =)


 SEBAB HAPE AEK ?
sebab bile kite pikirkan balek laa aekk ...
kite takkan dapat pengalaman kat skula ue kat tempat laen ..
aku mengaku yang zaman skulaa laa yang paling besh ... =)
aku da tanye da kat sis aku .. dye pon mengaku gak .. haha 

AKU RINDU NAN KELAS 5KAA !

kiteorang bersame dengan encik Rahiman . beliaw banyak bagi nasihat kat kiteorang . tanpa dye .. ntah camane laa kiteorang nihh ... selalu ingatkan kiteorang dalam ape jugak keadaan .. =)

 

kiteorang dengan budabuda kelas 5A n 5B ... huu ~ even tak same kelas ... tapi kiteorang mesra gak nan dyorang nihh ... gurawguraw .. cewahhh ... ini time sambutan hari raye kat skula .. =)


haha ... ini pulak mase jamuan kelas ... time ney kiteorang da habis spm .. tu yang sume muke hepihepi jer aekk .. ngeh3 .. sape tak hepi exam da abes kan ... REUNION laa jugak nihh ... =) 

tacinknyer aku ... ah bile aku dapat jumpe dyorang ...
sanad susa mao ketemu ... 
masingmasing bz nan urusan masingmasing ...
aku sendiri tak dapat kuar selalu ...
maklumlah anak pempuan ..
ayah aku susa cket nak kasi lepas ...
unless ade urusan penting .... huhuh ....
xpelaa .. ade rezeki ty .. kite dapat kumpul ramairamai gik kan ... =)


i luv u guys ....
5KAA ABADI SELAMANYA ....







  





 
 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...