Sunday, March 6, 2011

i WiSh i CouLd GeT ThiS !

ASSALAMUALAIKUM WBT ... =)
 huu ~ aku teros direct laa aek ... xmao lagi menyimpang di jalan yang lurus ... hii ~
entry aku kali ni berkisahkan things that i wish i could get it ... HAHA.
kau cakap omputih pejah ... BROKEN lak ue ... hee ~

 BAEKLAH ! gambargambar di bawah nihh adelahh THINGS yang aku katekan tadi ... 
haha .. tak bule blah kan ... ssshhheeessshhhh .... 
bendebende nihh aku da lame idamkan n aku baru jer dapat kesedaran yang aku memang nak kan bendebende etoo ... 
(termasok NICHKHUN gak...hoho)
wanna know kenape aku nak sume ue ? LETS CHECK IT OUT !
SCROLL DOWN UKE ...
v
v
v
v
v
v

 ehem ... firstly ... aku telah beriltizam dengan banggenyer untuk membeli DSLR ini ... huk3 ... actually dulu aku tak berape perasan akan kewujudan bende nihh ... (aisehh ... kununnnn~) huu~ aku hanye mengenali DSLR ini lepas honey madu aku yang beria-ia cer pasal DSLR ... mulemule aku blurr sendirik bile di sebot perkataan DSLR ue ... heheh ... tapi lepas dye cakap nan aku .. baru aku taw pe ue DSLR yang sebenarnyer ... (dax loading memang cenggini....) sejak tu aku pon mule usha usha daxdax yang ade camera tersebot ... hoho ... so bile aku tengok hasil gambar yang di 'snap' oleh camera etoo ... aku dapati gambar ue CUN meyhhh .... memang  CANTIK ... TERTARIK ahh .... terpegun aku seketika ... hahah ... tapi aku taw harge dye ponn CANTIK juge .... huu ~ eden tak mampu lorhh nak support beli bende nihh ... nak tak nak kene tunggu aku berdwet laa yer .... tunggu dwet etoo umpama daun bagi aku ... HAHA. ! :D (ntah bile aku tak taw ... hee ~ )

seterosnyer ... kite beralih kat handphone pulak ... ngeh3 ... sekali pandang ... handphone nihh memang nampak smart kan ? uke ... uke ... aku taw korang mesti taw name handphone nihh ... huhuh ... handphone ponn dah ade name kan ... ZAMAN DAH BERUBAH .. DUNIA DAH MAJU ... wink2 ~ HAHA ! tapi takpe ... aku nak sebot gak ... haha .. handphone nihh handphone Sony Ericsson Xperia ... Xperia hape tu aku tak pasti yer ... haha .. KENAPE AKU SUKE HANDPHONE NIHH ? hurm sebenarnyer aku suke dengan design handphone nihh ... nampak smart kan ? huhuh ... memang da jadi impian aku nak beli fon nihh ... tapi ... masalah yang same berlaku ! dwet mane nak cari wehhh ... aku skunk nak keje ponn tak dapat .... T.T ... seems that aku kene tangguh dulu hasrat aku yang dua nihh ... heheh ... takpe laa pejah ... ade jodoh tak ke mane ponn ... KAN ?

TARAAAA ! ! hahah ... ini satu gik impian aku ... haisshhhh ... banyak benaw impian kaw pejah ... macammacam laa kaw ... uhuk ... hah ! ini sape yang tak kenal memang aku tak taw nak cakap hape laa ... hak3 ... ini motor LC kodd ... hee ~ aku tak taw laa hape name sebenar dye ... aku denga kawan aku cakap LC , LC  so aku tak dapat men ' sure ' kan apekah name sebenar objek bergerak nihh .. heheh ... aku suke giler kat motor ney ... smart kan ? tinggi jer rase bile bawak motor niihh ... heheh ... walaupon aku nihh bukan lahh tinggi mane ponn ... tapi aku nak jugak motor nihh ... ade orang cakap nan aku ' kaw tak bule bawak motor nihh ... kang tumbang ... ' ciss ! sunggoh tida bersopan manusia terbabit ... aku tak dulik laa ... aku ponn bule jer bawak motor nihh ... suke sanad pandang rendah kat orang yang rendah aekk ... dye ue tinggi sanad ker ? aku tengok tak delaa tinggi mane ponn ... tinggi abah aku gik ... huh ... annoying sunggoh ! hurm ayah aku ade OFFER motor kat aku ... so awal awal lagi aku da pikir kan motor nihh ... eden tak nak motor lain jang ... eden nak motor ney jugak ! aku akan tersenyom puas bile hajat aku nak motor nihh tercapai ... AMINNN ... ^_^

 opzzzz ! sape laa jejaka yang chumil etoo ... hihi ... uke laa ... aku tak bule kate aku idamkan dye ... cehh ... melampaw laa kalau aku idamkan dye .. SENGET laa kalau jadi cam ue dokk ... huhuh ... aku tak payah cakap banyak laa pasal mamat nihh ... dye NICHKHUN ... members of 2PM group ... ala .. biase laa ... KOREAN laa .. hape gikk ... ngeh3 ... jujurnyer ... aku baru laa jugak minat kat dye nihh ... sebelom ue aku minat kim hyun joong ... now aku still lagi minat KHJ ue .. tapi tak laa sehebad dulu ... sampai gadoe gadoe gik ... BUDA BUDA sunggoh laa anda nihh .... haihhh ... aku minat kat dye coz dye ney UNIK laa ... HAHA ... UNIK ? bia betol .... haha ... maksod aku UNIK ue ... dye asal dari THAILAND ... fuhh ... giler kentang ahh ... orang THAI fofuler kat korea ? ! join BOYBAND yang fofuler lak ue ... tak terase unik ker ? aishhh ... engat senang ker orang asing nak tembus market negara yang besar nihh ... lagi lagi korea banyak sanad BOYBAND nihh ... bile dye dah di kenali ramai ... thats mean yang dye fofuler laa ... hoho ... ayat fenink ... @@ ... no wonder muke dye laen sikit aekk ... huhuh ... orang thai rupenyer ... aku kenal dye melalui BOYBAND 2PM n rancangan WE GOT MARRIED ... dye nan Victoria [ f(x) ] jadi POOH COUPLE ... OMG ! sweet dehh ... tapi kalau aku yang gantikan victoria ue gerenti makin bertambah tambah SWEET ... KEH3 ! ! !  

 haha ... giler kan aku ? macam macam laa perangai aku malam nihh ... ngee ~ tapi gelak , gelak jugak ... but aku siez nak bende bende ue ... ( tetibe jadi siez ... hik3 ) 
hopefully ... impian yang aku bine + pasang ue akan menjadi kenyataan ... AMINNNN ....
yang pasal NICHKHUN ue ... huhuh ... tu banyak berangan laa ... angan angan lebey ! XD








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...