Monday, April 11, 2011

ha. ha. ha.

ASSALAMUALAIKUM WBT ... =)


hiasan semate-mate ...

baling pinggan jatuh dalam parit
pinggan di ambik dari peti
aku rase macam nak jerit
dah tak tahan saket hati .

pukul kerbau gune cemeti
kerbau tak tahan saket gigi
bile aku da saket hati
emo aku mule meninggi .

koceng aku pon ade hobi
suke melenting larilari
ku delete member dekat fb
saje cari kepuasan diri .

cari buloh dengan MAK SAL
masuk hutan terpijak kawat
aku taw aku cari pasal
tapi hape aku bule wat ?

ayam berjoget kene sawan
sampai termasok dalam perigi
sory yea kawankawan
nanti gerenti aku add lagi .

mahal sunggoh pisau belati
teragak agak nak membeli
korang jangan susa hati
esok aku senyom kembali .

esok aku jadi macam ni

HAHAHAHA ....




2 comments:

  1. hahahaha..comel!

    cik bambam memang comel..
    jalan2 sampai ke blog nie..
    wahai cik froggy yang juga comel,
    Jom singgah belog CB join segmen nie! :P

    Join jom!: Segmen | Kalau aku ada bakat aku nak jadi ????????????

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...