Saturday, April 30, 2011

aKu SaYaNg KaW LaGi .....*PART1*

ASSALAMUALAIKUM WBT ... (:

hah ! gempak tak tajuk entri ney ?? miahahaha !! kalau akak aku yang bace tajuk ney mesty laju jer dye pi kat entri ney ... heheh .. sorry kak dayah ... :D ... tak sengaje nak sayang dye .. nak wat camne .. tapi sure ahh kamu ponn sayang dye gak .... 


sape 'DYE' tu .... jengjengjeng ! >< ... 'DYE' tu koceng aku laa .... my dearest cats ... kui2 ... TIPAH TERTIPU wehhh !! kalau sapesape yang tak taw gik .. meyh aku gitaw kat korang ... MRS FROGGY ney memang sayang kat koceng ... kat rumah jer da dekat 15 ekor .. *tu belom masok dalam perot , yang da di tanam* hehe ... 


jujur aku cakap ... koceng2 yang aku bela ney bukan laa koceng PARSI ... ataw seangkatan dengannyer ... ikhlas aku cakap , koceng aku ney sekadar koceng 'kampung' @ kuceng byase jer ... takde bulu panjang2 punyer .. sumenyer pendek2 .. hihi ... aku pulak bukan jenis memilih kalau nak membela nihh ... 


ape ?? ape tujuan aku wat entri pasal koceng ??? hahah .. takde laa .. aku sajesaje je wat entri ney ... nak kenang balek koceng2 aku .. kenangan nan dyorang .. ade yang da mati .. ade yang hidop gik ... so dalam entri ney aku nak tunjuk kat korang koceng 'kampung' aku yang walaupon bulu tak panjang2 tapi aku sayang dyorang .. heheh .. takde kej ...^^


aku just tunjuk sebahagian jep laa .. tak larat nak letak banyak2 ... kih3 ... LETS SEE ! >.<




koceng ney abang aku yang kutep dari BUKIT GAMBIR ... mase tu dye nan adek dye jer .. mak ayah ye xjumpe ... huhuh .. mase tu gak , tengah panas kes anjing makan koceng .. abang aku kesian kat mereke .. so bawak laa mereke balek rumah ... + bulu lawa .. kih3 .... dyorang jadi koceng kesayangan kiteorang kat rumah lagi2 si PUTIH ney .. tapi dye da mati coz saket kene belasah nan koceng jiran ... -_-'' .. jahad sunggoh kuceng tu .. sampai skunk koceng tu still belasah koceng2 aku yang laen t'masok laa adek dye .. si NONET ... O.o




name koceng ney RERE .... hehe .. di ambil sempena cer DoReMi ... kih3 ... dye sanad aktif .. habis pasu , bunga , meja sume dye yang selerakkan ... -_-'' .. kadangkadang mak aku smackdown dye ... geram sanad .. nakal beno ... keh3... tapi aku tak nafikan dye banyak ceriakan femli aku .. femli aku selalu gelak bile tengok gelagat dye .. dye memang tak taw malu meyhhh ... hahaha .. ade jer gelagat dye yang m'cuit aty aku nan femli aku .. but dye da mati dahh .. sebab hape aekk ?? tak engat ... hahahaha ,, i'll miss u dear ... (:



yang ini ???? hurmm hidop jap jer .. tak lame ponn ... ): ..sobsobsob ... yang ini tak banyak gelagat dye yang aku bule citer .. aku bule cakap yang dye ney memang kuat melalak ... hahaha ... mak dye tak bule tinggal ,, mesty satu rumah dengar suare dye if mak dye takde .. kuat minom susu ney .... tapi tak lame pas tu dye da maty .. hanye tinggal yang putih tu tapi tu ponn tak lame .. sebab kematian ?? let me keep as my top secret uke ... hahaha ... ade laa sebab musabab yang tak dapat di elakkan .. da ajal kan .... -_-'' .. papeponn .. melalak gak aku bile mereke ney maty ... woo~ T.T


 yaaa .. ini dia adek si RERE ... name dye MIMI ... *name akak ipar aku* hahaha .. tak sengaje nak letak name MIMI tu .. tak t'pikir lak name dye same nan akak ipar aku .. tapi bile da sedar , aku tukar name pade MEMEN .. gagaga .. >,< .. b'beza nan RERE , MEMEN agak pemalu. ... tengok gambar dye ponn korang da taw yang dye ney memang pemalu .. miahahahaha !! walaupon tak aktif mane cam abang dye ue ,, aku tetap sayang dye meyhh .... dye ponn da maty , ekod jejal langkah abang dye ... hurmmm ... takde rezeki nak tengok dye sampai besaw ... u_u


ini yang da maty taw .. yang hidop next time uke! daa~







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...