Monday, April 25, 2011

aWak . . . SaYe TaKoD . . . . .

ASSALAMUALAIKUM WBT ... (:

waa ~ malammalam ney aku nak tacink ! T.T .. uhuk~ sedey nyer rase .... stress ade , down ade , dissappointed pon same .... hurmmmm ... tahniah kat kengkawan aku coz korang b'jaye dapat tawaran temuduga KPLSM tu ... korang untung wehhhh ... sanad untung ... ak jer ney haa .... tah hape laa naseb aku ....


huu~ tah nape aku cam tak bule terime yang aku tak dapat tawaran temuduga KPLSM tuu ... hape aekk silapnyer ... haihhh ... engkau HARUS terima ini sebagai CABARAN laa  .... byase laa hidop ney kalau takde cabaran xbesh laa cenggitoo .. itu laa yang di namekan pengalaman hidopp .. bayangkan if hidop engkau takde pape cabran .. sure punyer engkau rase buhsan .... *ayat ini hanye untuk menyedapkan hati sendirik*


uhhh .... now nak tunggu keputusan matrik lagi laa satoo hal ... tah hape laa yang aku dapat ... siez wehh , fikiran aku agak t'ganggu dengan mende ney sume .... dengan upu gik ... WARRRGGGGHHHH ! ! camne nan mase depan aku wehhh .. uhh ...' tenang tenang ... relax ... ' tu yang aku selalu cakap kat diri aku ... aku selalu cuba untuk sedapkan aty aku ... tapi ......... hurmmm ... aku harap giler laa aku dapat tawaran matrik tuu .... upu ponn same .... u_u


di sebabkan mende ney .. aku tak lalu makan ... hahaha .. sengal tak aku wehhh ?? it sounds funny but tu laa realitinyer ... sape tak risau nan mase depan sendirik kan .... dengan harapan mak ayah lagik ... sume ney menekan aku ... aku tak sanggop nak hampekan mereke ... walawehhh .. is it going complicated or aku yang wat keadaan ney jadi rmit ?? tepok dada tanye haty laa yer~ dahh .. now time to SLEEP ! gudnyte peeps~










2 comments:

  1. jgn takut......sy ade....kito bako jek.....hehheheeh

    ReplyDelete
  2. hamboiii .. nak maen bako2 .. hee~ sape stuju sile angkad tgn mcm saye ... ! ><

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...