Thursday, June 2, 2011

YeaY Da WaT pOsT BaRu ! :D

ASSALAMUALAIKUM WBT .. (:

hola ! huhuh ... blog ini suda manyak sawang meyhhh ... kene bawak penyapu banyakbanyak kasi bersih ... huk3 .. giler lame aku tak update belog nihh ... sebab  ape ?? huhuh ... sejak da jadi student matrikulasi ney hidup aku hanyelah ke kuliah , tutor , lab .. balik masuk bilik study jer ....  uke uke today aku nak ceciter pasal hidup aku kat kmj nihh nakk ?? berbalik pade citer aku ... kirenye dok matrik ney memang jadual pack giler .... takkan ade mase nak wat bendebende lain selain STUDY ! uke .. giler kembang otak aku tiap hari telan sbjek FZ , KM , MT , SC .... huhuk ..  walaopon aku tak ambik bio , but sc ue kene maen hafal2 gak .... err .... dapat rasekan betape sengetnye pale aku aekk .. hehehe

luckily aku dapat roommate yang uke ... HAVOC pon ade gak .. heheh ... sekepale nan aku laa ... and the most important thing is .. dyorang kaki study .. tiap kali aku bangun je , aku akan nampak dyorang nga study ... fuhh .... so secare otomatisnye aku akan ikut cara dyorang .. mane bule ketinggalan beb ! mase tuu pendek je ! lagilagi aku pelajar setahun je ... setahun tuu tak lame mane uwn ....

pagy2 kul8 aku akan mulakan hari dengan kuliah until 5pm ... hahaha .. giler lame ! dulu time skula balek kul3 ponn da merungut giler2 ... yang ney da tak bule kate hape laa ... redha jer .... lepas kul5 if xnantok aku akan wat nota ... until 12am ... if nantok petang tu aku tidow sat ... cari tenage kudd .. huk3 .. etoo laa rutin harian aku kat sini .. baju aku komplot nan kawan aku .. gune dobi je ... rm3 .. senang ! hehehe ... malas nak basuh tiap hari ... ini just campak dalam mesin basuh , letak sabun , tekan2 sikit , letak dwet , then TUNGGU ! siap !
HAH ! sejak kat sini gak aku da jarang amalkan hobi aku yang suke self cam ney .. heheh .. no time laa bebeh ! but kat sini adelaa satu , dua pix yang aku sempat ambik sebelum aku pi kuliah .. huhuh ... tetibe rase nak self cam nan madu aku ... BTW , aku n madu aku satu KMJ ye .. blok pon SAME , juz aku aras1 , dye aras3 .. hehehe ... 

l
l
l
l
l
l
l
v
v
v
v




 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...