Tuesday, May 17, 2011

aPeSal SuMe NaK CaRi PaSaL NaN aKu ?


PERHATIAN ! ENTRI INI ENTRI LUAHAN PERASAAN !

assalamualaikum . . . uke pape hal aku bagi salam dulu . . . biar hati aku yang panas ney sejuk jap . . . hahaha . . . hari ney tak lain tak bukan memang hari yang menyakitkan hati . . . grrrr . . . saket hati kaw taw . . . rase nak melalak pon ade . . . uhuk ~~~

aku pikir semua urusan matrik dah selesai . . . aku pon dengan bahagianyer dok lega + relax laa kununnyer . . . yelaa sume yang kene settle da selesai . . . memang giler-giler syukur ahh . . . tapi aku betul-betul tak sangke yang ade lagi bende yang tak settle . . . ma'ai . . . kecik  hati aku meyh . . . tak sangke kene print lagi dokumen tuu . . . perghhh . . . memang laa bende tu small matter jer tapi aku ney tak rajen nak wat bende yang same dua , tiga kali ney . . . daripade tinggal nak pack barang now kene bukak laman moe , print lagi dokumen tuu . . . aku pon baru taw tadi . . . 


nak di jadikan cerita . . . lepas aku taw berite yang tak best tu , dengan malasnye aku on lappy . . . hati tengah sakit ney . . . hahaha . . . bile aku nak print , tak sangke pulak printer wat hal . . . hadoi . . . WAT DA FISH kaw printer . . . time aku tengah saked hati kaw makin mengHOTkan ape yang sedia ade HOT ney . . error ape pon aku tak taw ler~ padahal abah baru jer betolkan printer tuu . . . sengaje je kan kaw nak dok kedai gik . . . bab nak terbangkan dwet abah aku kaw memang superb ! aku beli yang baru kang ~ kalau kaw nak rosak pon tunggu laa aku da takde kat rumah gik . . . tang tu sukehati kaw laa nak rosak ka , hape kaa . . . ini memang sengaje nak wat aku angin satu badan !


lagi satu ney . . . geram sungguh dengan berukben yang lembab tahap kurekure ! eeee sabo jelaa aku hari ney . . . sikit-sikit problem loading . . . agaknye kalau takde problem loading tuu tak bule agaknyer . . . hahaha . . . makin aku layan sume ney makin saket pale aku . . . suda laa ! adioz !



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...