Wednesday, October 10, 2012

Piece of My Heart (PART1)

ASSALAMUALAIKUM (:

harini aku terkenang saat2 aku kecik sampai besaw. huahua. tah kenapa aku tibe-tibe rasa nak share pasal orang penting dalam hidup aku sampai sekarang .. sape ehh diaorang tuu? korang ke? huahua .. nak tahu kenelaa tengok .. diaorang ofkos sentiasa ada masa aku senang ataupun susa .. mostly kalau aku ada masalah diaorang takkan tinggalkan aku laa.. sumpa diaorang ni semangat setiakawan memang tak boleh blah .. aku salute plus plus dengan diaorang ... korang memang TERBAIKKKKK !! kalaupun korang tak rela aku labelkan sebagai besties aku .. AKU PEDULIK APA .. :D

orang pertama yang aku memang sayang dia sangat2 .. yang aku memang consider dye sebagai teman aku yang terbaik antara yang terbaik mestilah SITI AISHA ROSDY. pada aku dia memang terhebad . sebab dia ajar aku apa tu erti sahabat sejati. bila aku ada wat kesilapan, dia laa yg akan betulkn salah aku. even mulut dia kadang2 tu memang macam bullet train, sampai sakit telinga aku denga tapi aku tak pernah taknak dengar apa yg dia cakap. kalau ada masalah, aku selalu share dgn dia.. aisha bakal pendidik, sama macam aku. hehe. aku selalu je together dgn dye masa aku sekolah dulu .. ecah aku sayang kw. ingat tuu (:




second person yg aku anggap dye kawan baik aku... haha IZZATI AQILAH ABD RAHIM . dia pun kawan sekolah aku jugak . aku panggil dia qilot. qilot ni,, dye sempoi macam aku.kalau aku jumpa dengan dye mmg takkan senyap laa... ketawa bagai nak rak .. hahaha .. qilot seorg pendengar n pemberi pendapat yg setia. dia pun mcm ecah laa... qilot pun lepas je dengan aku.tak ada cover punya.hehe . dia ambik nursing... dekat je dengan aku skunk tapi tak sempat pun jumpa ... huhu .. qilot seorg yg memahami . dia tak pernah lokek dengan aku.. hahak ! tapi dye skema sket. tak bule langgar peraturan sangat kalau dengan dye ni.. takpe tak kisah pun yg tu .. hehe . skunk dah ada abe doh dye ni .. hehe .. qilot kw tetap umi aku sampai bila bila (:



TO BE CONTINUED ..... (^_^)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...