Tuesday, September 18, 2012

UPM student? (:

ASSALAMUALAIKUM

BERSAWANG ! tu first impression aku bila aku datang kat sini . huahua .. 
sumpa lama giler aku tak update blog ni .. hmmm
tak sempat laa dear . di samping malas tahap yg teramat .. (:
but harini aku ada SOMETHING nak share ....
saja ja hari ni aku nak share sikit perjalanan hidup aku kan ... 
lalalala ~ hehehe

tadika-> sk puteri ledang -> smk tun mamat -> kolej matrikulasi johor -> universiti putra malaysia



 okehhhh ! tu laa dye perjalanan hidup aku dari kecik sampai umur aku da 19 tahun ni
alhamdulillah semuanya dipermudahkan oleh-Nya (:
lepas aku habis matrik aku terus ditawarkan ke UPM .. ^^
lega aku akhirnya berjaya ke universiti ... 
aku pun tak sangka sebenarnya dapat ke sini ...
yelaa RU kan nak result yg baik ..
result matrik aku bole laa tahan ...

lepas aku daftar aku dapat ke kolej serumpun ..
tapi aku ke kolej lime belas
fyi, kolej serumpun consists of k12,k14,k15 and k16
kiranya kolej serumpun paling ramai student . haha


aku ambik Bacelor Pendidikan (Sains Pertanian)
classmates aku ni ramai gak lelaki .. 
aku da rasa cam kat matrik . huahua
yes aku admit ....
aku syukur sebab semua kawan2 aku kat sini havoc2 belaka
haha .. just aku je kat sini yg berubah pendiam cket ...
sampai dyorg kata aku skema .. erkkk
sampai macam tu sekali ke ? hehehe

OKAY AKU NAK TUNJUK CKET GAMBAR KAT UPM .. HEE
















wat sementara tu ni jelaa yang mampu di snap ..
mereka sume ni suka snap tapi malu gitu
tu yg sume wat muka ayu termasuk aku . hehehe ...
so dengan ini bermula laa hidup aku sebagai student pend sains pertanian ...
alhamdulillah .. ^_^


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...