Thursday, May 5, 2011

KiSaH si AtoK LaGi ...

ASSALAMUALAIKUM WBT ... (:



yo ! hahaha ... balikbalik aku nak story mory pasal atok ney .. ehh tok .. FOFULER benaw atok ney yekkk .... kalah faizah ney haa ... hahaha .. silapsilap boleh dapat anugerah bintang fofuler taw tokk .. *opz , bukan ANUGERAH BINTANG POPULAR uke* 

atok ney memang suke komplen2 pasal orang laenn ... huu~ kenape atok nak komplen kami jer tok ??? cucu atok tuu atok taknak kumen2 ker ???? aisehhhh .... saked telinge taw tokk ... waa~ mintak amponn mintak maap !

hari ney moh aku story pasal atok ney uke ! ney kejadian minggu lepas punyer .. mase tuu aku pi kedai gak ... seperti biase atok tuu memang ade kat kedai ... *atok ney suke lepak* aku senyum jer bile nampak dye .. kang kalau aku wat derk gossip laen datang .. kate aku sombong segale .. hahaha

nak di jadikan citer mase tuu adelaa dua orang budak pempuan tengah bawak motor .. lalu laa depan kedai ... *kedai tuu depan jalan utama,sebelah rumah aku jer*  budak2 tuu memang jenis free hair .. aku takdelaa kesah ponn ... lantak mereke laa kan ... budak kampung aku ney expert .... skunk ramai dahh dye2 rambot ney .. bukan pempuan jer .. laki ponn hape kurangnyer .... kadang2 tuu macam balung ayam aku tengok .. hahaha

uke kite sambong citer  .. nak dijadikan cerite , atok tuu nampak laa mereke ... kebetulan aku ade dekat dengan atok tuu ... on the spot atokk tuu teros memulakan sesi umpatan .. 

'' budak-budak zaman sekarang ney .... dah tak rupe budak dah aku tengok . rambot tuu wane sane wane sini . hape nak jadi dengan dyorang ney .. mak bapak tak ajar ker , ''

aku rase if budak pempuan tuu dengo memang HOT abes ahh ! hahaha .. ayat kawkaw gituu ... atok tuu sound direct ahh ... hahaha ... tapi tibe2 aku t'pikir sumthing ... pade mase yang same aku t'denga satu suare balas balek katekate atok tuu .. hahahha ...

'' tok , atok mengate orang tuu atok tak tengok cucu atok ker ?? saye tengok cucu pempuan atok sumenyer warne rambot ... kuku tuu wane nan macam2 warne ... atok tak ajar aekk ?? atok tak sedar ker cucu atok gik teruk dari dyorang tuu . tu laa atok , jangan maen cakap jer , ''

opz ! hambek hang !! terkena batang hidong sendirik . hahaha ... nak mengate orang tuu pandang2 laa dulu ... agak2 laa nak mengate ponn kalau cucu sendirik ponn 10x10 gak .. hahaha ... atok tuu yang menahan malu sempat balas balek kate2 orang tuu .... fuhh .. taknak mengaku kalah lagik tuu !

'' ehh .. itu TREND ... sekarang kan macam tu , ''

haihh atok ... atok .... bile orang cakap cucu atok ponn macam budak pempuan tuu ... atok backup pulak cakap bende tuu TREND aekk .. hahaha .. up to date gak atok ney ... pandai cakap trend aekk .. atok saye ponn tak pandai .. hahaha ...

atok .. atok .. jangan taw dok mengate orang jaa ... bukan faizah nak kurang ajar , tapi agak2 laa nak mengate ponn .. dah laa semalam faizah jadi mangse umpatan atok .... huhuh .. maap tok !









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...